sâmbătă, 13 februarie 2010

valet day

Anul acesta nu stiu, nu cunosc si nici nu vreau sa aflu cand e ziua indragostitiilor, sf vali sau cum vreti sa-i spuneti.
Ceea ce anii trecuti imi dadea batai de cap sa caut un cadou potrivit, sa fac o econopie pentru un restaurant sau o masa frumoasa, sa fiu dulce, sa fiu cel dorit in acea zi...anul asta am scapat de toate astea si ma simt liber dar somer
In ultimii 5 ani am avut mereu pe cineva, fie ca am vrut sau nu am vrut, uneori am avut chiar de ales:))) ceea ce imi punea probleme, nedorind sa dezamagesc pe nimeni
Si pentru ca in trecut ceream sfaturi, acum ofer un sfat cui doreste, un plan economic pe situatia asra de criza..
Cum astazi a nins frumos, maine in jur de 6 mergeti la o plimbare in parc, o mica bataie cu zapada, sa zambiti, sa radeti, cel mai important e sa vi se faca frig;)
Acasa cada pe jumatate plina cu apa, nu foarte calda fiindca oricum sunteti inghetati si aburii ar da o stare de moleseala acuta. Langa cada o sticla de vin (mie nu imi place sampania) cu doua pahare, poate o ciocolata sau budinca, o fructiera cu podoabe alese si neaparat un burete moale, pufos si mare...faceti-o de parca ati fi intr-o baie romana, de piatra...[as mai condimenta cu detalii dar sunt citit si de mama:D:)))]
Sa nu uitati de spuma, cateva lumanari si deasupra apei presarati cateva petale de trandafir. Nu e nevoie de betisoare parfumate sau chestii de miros, adulmecati-va unul pe celalalt;).
Apoi puteti sa va petreceti toata seara in mijlocul casei, inocenti inveliti in prosoape, imbratisati pe podea...nu mai zic ca maine citeste mama:)))..dar va descurcati voi
Eu asta a face de sf valentin care..intre timp am aflat..se sarbatoreste maine:P
o mica leapsa pt cei ce ma citesc si au blog...u cum ai organiza valentine's day?

5 comentarii:

  1. Bah romanticule =)) lol Apropo, nu stiu ce sfat de criza ne dai tu, daca include urmatoarele:
    * o sticla de vin (cel putin una) - 40 ron, ca doar nu o sa cumperi de la cramele recas la bidon de plastic, nu?...doar o arzi romantic ;)
    * ciocolata sau budinca - vreo 10 ron, presupun. Nu mananc dulciuri :p
    * fructiera cu podoabe alese - asta e duma de eminescu, deci sigur e scump. Tu stii cat e kilu de portocale?...sa nu mai zic capsuni sau altele care ar trebui sa le cumperi. Deci cel putin inca 30 ron
    * lumanari parfumate si trandafiri (pentru petalele din apa:)) ) inca 20 ron
    In total, aprox 100 ron.
    Fericirea voastra nepretuita...pentru toate celelalte exista mastercard :))

    Sfatul meu:
    Mai bine o arzi intr-un club, cu inca 2 cupluri. Deci bugetul ar fii de 300 ron:
    * o sticla de vodka la un litru - 150 ron (cu tot cu suc ca e la oferta)
    * some spice magic - 70 ron, 2 bucati, gen...ca sa fie bine, ca sa nu fie rau :p
    * apa plata pana spre dimineata - buget ramas 80 ron, suficient zic eu ;))

    Nu ma semnez...cine stie stie, si cine stie cere ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. fain...

    interesant, romantic, visator ~!!~

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) . Iti spun eu ma cum e mai bine ... Iti petreci ziua lu valentin asta la Straja ... te doare in p*** de gagici ce fug dupa tine pentru relatii serioase ... si te mai doare EXACT in acelasi loc de Timisoara , cadouri , vin , spice magic , portocale , capsuni si lumanari parfumate !!! Zapada e excelenta , partiile sunt ca in palma ... si daca nu ploua vineri seara ... o sa aveti 3 zile de vis ... VA ASTEPT !!!

    RăspundețiȘtergere