joi, 11 februarie 2010

shake

Nu stiam ce sa postez azi..si intru in cap si incep sa caut o idee, exact ca atunci cand ai nevoie de acel ceva ce il vazuse-si acum ceva timp, iti amintesti cum statea prafuit si totusi nu-l gasesti. Si deschid fiecare usita sa gesesc ceva si totusi 'unde-mi sunt ochelarii de pe nas?' :))
M-am gandit sa povestesc putin despre maestrul sensei, despre 'am lipsa dar nu ma manifest' si cum am ajuns acolo...Si nu e vorba de fosta prietena care ma iubea si nu putea sa-si scoata din vis figura mea..si care acum are un alt iubit. Nam nimic impotriva lor dar mi se pare umpic copilaresc sa spui in doua zile te liubesc(si'am facut o mica rima). In fine, nu de asta vroiam sa vorbesc
Sa incepem prin a ne prezenta: Laura initiatoarea, Andreea si cuvintele magice, Mihai si animalele lui..Totul incepe cu salutul 'buna'..buna la toata lumea. Ele scriu iar eu vorbesc, le spun ca sunt cu gura plina si deaia nu pot sa scriu:)). Andreea ne sperie si spune ca e pe moarte, moment in care sar o gramada de motive penale pt care ea nu trebuie sa moara, eu spunandu-i ca numi place coliva, Laura ca trebuie sa mearga impreuna sambata in oras si ma gandesc ca mi-am uitat pantofii la tm si o rog sa nu o faca pt ca nu am cu ce ma incalta=))...ne spune ca nu are stare, se plictiseste si vrea sa dea doua ture de bloc(brrr pe frigul asta?), eu sar direct si le anunt ca napolitanele naty sunt ca dracu si sa nu'si cumpere vreodata..apoi imi explica de ce nu e rece afara si ca deabea se misca Deya pt ca luni facuse sport extrem, adica aerobic combinat cu pilates...dau search pe unchiul google si observ ca pe scurt sunt exercitii pt intarirea fesierilor si coapselor si-mi spun in cap 'e ce trebe atunci:>' pe sistemul 'tot raul spre bine'. Inventez un mesaj pentru ziua Oanei(LA MULTI ANI!) si le intreb daca merge, la care Laura desteapta imi spune ca nu are picioare deci nu are cum sa mearga..dau o replica putin negandita si ajungem la faptul ca vin amandoua sa ma atace:O. Il pun pe Max sa ma apere dar il doboara imedia, iar apoi sar cu cita, marea vedeta, cea care este maestra in toate stilurile de lupta, un fel de calugarita tibetana experta in artele martiale oculte, stie fujitzu, sensei Cita la care vine Andreea cu replica "sti ca daca da cita laba cu papa si vede regina angliei intreaba cine'i fraierul ala de da mana cu cita" :))))) si le dau web sa o vada pe cita in actiune cum se lupta si'mi doboara mana cu un procedeu celebru, adica ma zgarie cu ghiarele:). Intervine Laura ca ea tot timpul e rea cu fetele pe care nu le cunoaste...si le dau bomba...Cita e defapt motan!:O:O. Apoi incep ele sa faca manarie cu mine, sa vorbeasca aiurea si ma uit chioras si ma concentrez sa inteleg...pana ma ia un carcel la picior, Laura spunandu-mi ca e de la lipsa de calciu si la care replica mea...'am lipsa dar nu ma manifest' :)))
ps Noi eram in conferinta pe mess, dar imi dau seama ca asta vrea sa sugereze Vodafone cu reclamele gen..
pps MAXIM AM SPUS
ppps ne jucam cu cuvintele, un fel de cocktail in shaker

Laura Mihai si Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu