joi, 4 februarie 2010

vacanta

Deja imi place joaca asta, unii se cearta prin comm, incep sa imi fac amici cu alte bloguri, ma gandesc tot timpul ce sa va scriu si ma roade atunci cand nu apuc sa scriu ceva intr-o zi..cum a fost ieri..scz:D
In alta ordine de idei, am ajuns acasa, Deva, si am sa povestesc putin despre asta... ajung in fata casei si realizez ca nu am chei asa ca trebuie sa astept dupa tata, nu dureaza mult si intru inauntru, las bagajul si simt ca sunt acasa si stiti de ce? E RECEEEEE!! mai ales in camera mea, unde cred ca e mai rece decat afara...bine bine, hai ca dau termostatul la mai multe grade, ii pacalesc eu cumva pe ai mei sa nu stau la 19 grade si dupa ce l-am dat ma gandesc eu sa mananc ceva...da surpriza, pe langa faptul ca trebuia sa stau cu geaca pe mine, frigiderul era mai gol decat cel de la tm, Cita (matza mea) mieuna de numa ca nu avea mancare si realizez ca din acelasi motiv nu m-a bagat in seama nici Max (cainele meu) ambii erau lihniti de foame, era amiaz si nu au mancat nimic..probabil tata vroia ca si ei sa simta cum e sa fi student fara mancare si fara bani:D. Bine, acum s-a incalzit, mancare la Cita tot nu am cumparat,dar a mancat cu mine niste salam cu rosii, am fost si la un suc..deci iar nu mai am bani..am sentimentul ca sunt la o casa de vacanta unde vin in weekend-uri si vacante
Mama imi spune acum ca pe ea nu o intereseaza ce am scris eu acum..deci mi-a taiat tot elanul..asa e ea alaturi de mine:)..(voi?)
Acum aud la biz bazar si aflu ca cica defapt nici un stat nu doreste ca lumea sa se lase de fumat din simplu motiv ca ajung foarte multi bani la buget..macar asa particip si eu la scoaterea Romaniei din criza:D..si tot aici se mai vorbeste despre scaderea vanzarilor de sucuri cola..ciudat, mai nou imi place mai mult decat pepsi..sa spunem pe scurt ca statul roman si cola sunt doi cersetori de care mi-e mila. Acum ma gandesc cu cine ies in oras si care ar fi locul unde sa cotizez 5-10 lei...da, ziceam ca nu mai am bani, dar MAMA?!:D:))...apropo de mama, e in bucatari si gateste ceva mexican..taco
cine vrea?

3 comentarii:

  1. Bun inceput daca nu ar fi fost cearta ce ai fi scris?:)) is tare curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. incepeam direct gen .."ajung si nu am chei..astept pe tata si cand intru dau de frigul care imi spune 'bun venit acasa' "
    :P

    RăspundețiȘtergere
  3. ... greu de crezut ca a fost asa frig.. poate ai fost tu obisnuit cu alt fel de caldura .. dar na.. esti oricand bine venit in asociatia Pesterilor Bicamerale de pe Parangului nr 1
    :))

    RăspundețiȘtergere