marți, 9 februarie 2010

Valul Dorinței

Adânc pe fundul mării,
Lactimi dulci eu ți'aș purta,
Adânc pe fundul mării,
Pe fața mea.

Râzând, plângând cu ele,
Aș plânge'n fața ta,
Râzând, plângând cu ele,
De'ai fi a mea.

Să'ndulcesc apa cu ele,
Sărutand doar le'ai gusta,
Să'ndulcesc apa cu ele,
Sărutand gurița mea.

Acolo pe nisip uscat,
Să iți spun că mă'mplinești,
Acolo pe nisip uscat,
De'a dreaptea mea.

Nisipul fin să ne'nconjoare,
Doamne ce frumoasă'mi esti,
Nisipul fin să ne'nconjoare,
Feblețea mea.
foto: Madalina Ghenea

6 comentarii:

  1. Mai Mihai, sincer ma uimesti! nu cunoasteam latura asta a ta sentimentala si sensibila as putea spune..
    E foarte frumoasa poezia, iar poza se potriveste perfect!
    Bravo si tine-o tot asa!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si cand te gandesti ca sunt un insensibil:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca fata de mai sus e indragostita de tine ... ca altfel nu ar fi pus un asfel de comment :P. E slaba poezia ... fara suparare !!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihai, Marian asta iti e prieten, sau?!!
    Nu de alta da sa stiu urmatorul comment cum va suna!! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. dia rea esti.imi e amic, cum imi esti u amica:P

    RăspundețiȘtergere
  6. :P interesanta gandire de amorezat ;))

    bv :-bd :*

    RăspundețiȘtergere