luni, 4 martie 2013

Baba mea

   Stau! am ochii inchisi si ma relaxez, imi astept sarlota* calda cu alune si simt obrazul cum e brazdat de Sorinel**, ma bine dispune, ma incanta, ma face sa ma linistesc desi in jurul meu e agitatie. Desi e caldut, imi e rece, vantul imi mangaie haina si se ascunde la spatele meu, trecand prin crepatura lasata de fermoarul stricat al gecii.
   E sfarsit de iarna, m-am intalnit de dimineata cu Sorinel, am pierdut putin vremea pe la casa parinteasca, dupa care am venit spre facultate inpreuna cu prietenul meu. Astazi ne-am propus sa ne petrecem toata ziulica impreuna, nu ne-am mai vazut de mult, nu ne-am mai simtit unul pe celalalt, ne era dor sa ne privim. Uneori am tendinta sa il ating, dar nu pot, nu e firesc, il mangai doar in gand in timp ce privirea lui ma inroseste.
   Lumea mea se cutremura, am primit licoarea fierbinte ce imi dezmiarda simturile, imi incalzeste sufletul si ma face sa ling lingurita cu care o servesc. E calda spre fierbinte, simt cum aburul ei imi desfunda nasul mucos, miroase a iubita mea, iar alunele sunt micile ei muscaturi. Lingurita cu lingurita ma delectez! si observ ca are suflet, ii face si ei placere ca o savurez, i se face pielea de gaina...
   Imi iau ramas bun de la Sorinel, ne dam intalnire si maine, tot aici. Promit chiar sa servesc aceeasi sarlota calda de care m-am indragostit...







*sarlota- preparat de casa, o ciocolata calda mai densa. se serveste rece sau cald
** Sorinel- soarele de primavara
titlu- baba mea e ziua de 4 martie

Un comentariu: