luni, 25 martie 2013

Astazi istoria nu se repeta, se fura

   Ma intreb sincer in sinea mea oare ce fel de scrupula de om trebuie sa fiu, oare, ca de acum inainte sa fiu adeptul unui grup care isi fura singur alegerile si falsifica modul in care o parte din sustinatori voteaza? Nu ma deranjeaza faptul ca e ales lider o persoana care dupa parerea mea nu poate aduce nimic benefic acestui grup! Daca lucrurile ar merge in directia buna, as putea suporta cu usurinta o persoana care pana nu de mult imi placea si pe care o sustineam.
   Imi vine in minte intrebarea care m-a facut sa privesc pasiv ultimele alegeri: Cum as putea oare sa reprezint in strada, in fara electoratului, niste persoane in care eu personal nu cred? Cum as putea sa imi conving prietenii si oamenii necunoscuti intalniti pe strada sa aleaga candidatii grupului meu, candidati care nu m-au convins nici macar pe mine?
   In urma cu un an sustineam ca e nevoie de o mai buna coordonare in interiorul gastii si am preferat o mana de fier pentu asta, sperand ca la alegerile locale votul o sa confirme realizarile din infrastructura facute de primarii si presedintii nostrii de consilii judetene. M-am inselat! Intentia cetateanului a fost cu totul alta si am ajuns la concluzia ca pentru parlamentare trebuie ca mana noastra de fier sa trimita in batalie reprezentanti tineri si cat se poate de imaculati pentru a se lupta cu gunoaiele adversarilor. Din pacare nu a fost asa, era pentru prima data cand m-am simtit iritat de acest grup si am preferat sa stau pe margine. Nu puteam sa conving lumea ca reprezentantii nostrii sunt buni pentru ca nu erau! erau la fel de mocirlosi ca ai celorlalti! Asta m-a tras la acest grup, faptul ca pana nu de mult aveam reprezentanti curati! Numai asa am castigat bataliile de pana acum, cu oameni care iti inspira incredere.
   Personal mi-am dat demisia nu pentru ca am esuat in atingerea unui obiectiv, pot spune ca mi-am atins (cu greu) toate obiectivele organizatiei conduse pe o perioada de doi ani, ci am preferat sa nu asist la un esec total pentru ca stiam de la bun inceput ca nu asa se face treaba, nu cu oameni manjiti. Iar acum nu poti incepe o reconstructie cu vechituri, nu suntem in moda unde se mai poarta uneori retro, suntem in politica unde trebuie sa fi mereu proaspat, trebuie sa aduci mereu suflu nou.
   Istoria mereu se repeta sub o forma oarecum cizelata. Asa e se intampla oriunde fie ca e vorba de muzica, haine, limbaj, comportament, politica sau masini. Nu te poti opune ei, cei care se opun nu sunt revolutionari si nici macar conservatori, sunt expirati, demodati si intr-un final perdanti. Indiferent de moda sau trend, istoria (trebuie sa) se repeta ciclic, asa e viata.
   Nu sunt prost crescut, badaran sau barbar. Sunt doar indisciplinat! De fapt nici macar asta nu mi se potriveste, caci sunt perfect disciplinat propriei constiinte! Incerc acum sa nu iau o decizie la cald, las putin timpul sa imi demonstreze daca am sau nu dreptate inca o data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu