duminică, 27 ianuarie 2013

Vază

   Se spune ca actiuniile noastre provoaca mereu consecinte, dar cum ramane cu acele consecinte pentru care nu am facut nimic?
   Se mai spune ca banii veniti din ploaie se duc pe apa Sambetei si totusi de aceste consecinte nu ne plagem, ba chiar ne mandrim cu ele. Credem meritati banii veniti de nicaieri si asta nu e drept! Dovada e faptul ca se duc la fel de usor cum vin si nu ramane nimic in urma lor.
   Am invatat de la familia mea ca trebuie sa muncim pentru ceea ce avem, ca trebuie sa ne vedem mereu lungul nasului, ca trebuie sa fim precauti si sa nu ne aruncam la osul ce nu-l putem infuleca. Ce-i drept e ca pana cum am facut exact contrariul a ceea ce au spus ei, am pretins mereu ca sunt ceea ce nu sunt, am visat mult prea mult si nu am avut grija, caci mereu cand privesti la brazii inalti si falnici, iti pica palaria din cap.
   Trebuie sa ma adun, trebuie sa ma cladesc, trebuie sa imi pastrez blana, dar sa imi schimb naravul! Si pentru asta nu astept consecinte imediate, ce-i drept, nu astept deloc consecinte, ci sper ca intr-o buna zi prestigiul meu momentan inexistent sa fie unul demn de luat in seama!

VÁZĂ1 s. f. 1. Considerație, stimă, prestigiu, reputație. ◊ Loc. adj. De vază = de frunte, marcant, cunoscut, vestit. Cu vază = cu trecere, cu prestigiu, important.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu