joi, 3 ianuarie 2013

Ultima seara de 2012


   Ultima seara a anului 2012 ne gaseste in tren. Dupa o zi frumoasa petrecuta in casa,
alaturi de familia mea, impreuna cu Andra ne deplasam spre Timisoara, orasul unde
vom sarbatorii trecerea dintre ani.
   Ne trezim de dimineata, cu greu, Andra saracuta de ea a trebuit sa traga mai bine de
o ora de mine pentru a ma ridica din pat. Cica imi mirosea gura.. Vorbe! 
   Mancam putin caci nu mai e mult pana la masa de pranz, dupa care ne facem bagajele si ne
asezam la masa cu parintii mei. Servim friptura de porc si coaste, alaturi de piure si
spanac. Ciocnim un pahar de afinata, pofta buna!
Dupa masa, servim o cafea la un local din centrul vechi al devei, in asteptarea
festivalului de sfarsit de an, celebrat de orchestra 'Transilvania' din Cluj, la frumoasa
sala de teatru a orasului. Imbracati frumosi, ne indreptam spre teatru unde ne intalnim
cu lumea selecta a orasului, cu parul dat pe spate si bocancii necuratati, o prietena de
familie imi spune ca sunt ca scos din reviste.. Vorbe!
   Plecam la pauza caci trebuie sa ajungem la tren, nu inainte de a servi un pahar de
sampanie alaturi de oficialii judetului, niste scarbe de oameni cu munca de partid, pana
de curand veneram o parte din ei, acum ii detest pe toti. Ajunsi in gara, condusi de
tatal meu, in asteptarea trenului mi se spune ca ii e foame, greseala mea ca nu dau o
fuga sa cumpar ceva, caci tot drumul imi va face capul calendar. As fi cumparat daca
mi-ar fi spus ce, dar ei ii e foame, e problema mea cum astampar aceasta pofta... Vorbe!
   Si iata-ne ajunsi in tren, imibracati elegant, ea cu o carte in mana (Barack Obama-
indrazneala de a spera) cum foamea a ramas nepotolita, scot din geamantan painea si
snitelele si da-i cu mancare, caci om fi noi moderni, dar in adancurile mele am o urma
de taran... Vorbe?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu