vineri, 25 ianuarie 2013

Nufar in noapte

Simt doar uneori, in fiecare seara,
Lipsa bratelor ce te-nconjoara,
S-atunci mintea mea zboara,
Purtata in vant de a mea inimioara.

Cum timpul zboara mai mereu,
Masurat de pulsul meu,
Uneori respiratu-mi e greu,
Ramas-am fara vlaga si tupeu.

Unde sunt aripile de odinioara,
Ce ma incalzeau ca o plapumioara,
Ce ma ridicau de dimineata,
Iubitor si plin de viata?

Unde-i puterea de sine
De ce ai luat puterea din mine
De ca ma lasi sa sufar
Fara frumusetea de nufar?

Unde sunt strigatele 'mac-mac'
Ce le auzeam aici pe lac
Unde e acea ratusca
Ce ma sacaie, ma musca?

Pentru ce ma mai desfac eu dimineata
Pentru ce ma mai spal pe fata
La cine mai visez eu oare
La urmatoarea culcare?

Nuferi mai sunt zeci, milioane, mii...
La mine,tu-ratusca, nu sa mai vii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu