joi, 24 ianuarie 2013

Cu si despre ganduri

   Uneori am o perioada in care sunt la pamant. Fizic o duc bine, excelent chiar atata vreme cat sunt un trantor si lenevesc pe canapea, caci psihicul imi da mari batai de cap.
   Nu stiu la altii daca intervin aceste perioade, dar pe mine ma enerveaza. Motivele sunt diferite si nu au o rezolvare imediata. Probleme in dragoste, doar nu ai sa te mariti imediat? Probleme financiare? Sigur nu castigi la loto! Nu mai ai amici? E greu sa gasesti in ziua de azi. Am ajuns la gandul ca asa e bibilica mea, trece uneori prin perioade mai grele si nu am ce sa fac decat sa stau pe canapea langa ea, caci timpul ne va ridica pe noi intr-o buna zi si o sa ne puna la treaba.
   Tot timpul incepi prin a face curat! Apoi cumparaturi si iti vei da seama ca nu o duci bine cu banii sau ca ai putea sa o duci chiar mai bine, dar nu poti sa jefuiesti ceva pentru a avea bani, trebuie sa te ti pe picioare si sa muncesti, apoi sa socializezi cu persoane noi, sa iesi in oras. Asa iti vei gasi o jumatate cu care sa iti faci alte planuri si sa speri ca acea perioada grea nu o sa mai vina! Si daca vine, de data asta esti pregatit!
Dar, la fel ca un virus, revine mereu indiferent de antibiotic. Trebuie doar sa fi puternic si sa ai rabdare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu