miercuri, 3 martie 2010

Suntem fericiti... dar separat

Ea – Sunt fericita…fara tine..

El – defineste fericirea

Ea – …

Conform DEX al Limbii Romane fericirea = o stare de multumire sufleteasca intensa si deplina. Esti fericita?

E fericita fara mine si nu inteleg de ce ma incapatanez sa demonstrez contrariul, sunt fericit si eu in lipsa ei, dar poate fericirea nu e tot ce vreau. A fost decizia ei si daca intr-un moment de slabiciune a privit inapoi a fost pentru ca nu i-am dat drumul… Nu are nevoie de mine sa fi puternica si nu am nevoie de ea sa fiu puternic… Punem punct. Am sunat sa ma intorc, m-a sunat sa-mi spuna ca ma primeste, dar punem punct convinsi ca e cea mai buna decizie pentru noi, pentru ea…pentru mine

Suntem fericiti... dar separat

2 comentarii:

  1. n`ar fi mai interesant sa fiti puternici si fericiti impreuna? versu ala.. orice razboi e mai usor in 2 . :D

    RăspundețiȘtergere