vineri, 17 ianuarie 2014

Momente

   Sunt lucruri care le facem, lucruri care ne bucura sau ne intristeaza, momente mai mult sau mai putin fericite, pe care atunci cand le traim, indiferent de emotia pe care acestea ne-o creeaza, avem o mica remuscare, un gand ce ne duce in trecut la o persoana. Uneori dupa o gluma buna ma gandesc ce ar mai fi ras cineva daca era acolo. Dupa un film bun vazut singur ma gandesc mereu cat de bine ar fi fost daca era ea cu mine, am vazut atat de multe filme frumoase impreuna si il ratam tocmai pe asta? Si parca m-as intoarce in timp special doar pentru a vedea acel film cu ea, imaginandu-mi comentariile de dupa, cum ne-am fi contrat si cum am fi dezbatut subiectul, ba chiar cum ne-am fi tinut in brate in timpul filmului pe canapeaua cea plina de fumul gros de tigara.
    Nu stiu daca imi e atat de dor de ea, stiu doar ca sunt unele momente atat de bune sau atat de rele incat ti-ai dori sa fie cineva langa tine. Momentele alea cand te opresti pentru o secunda in loc si iti aduci aminte la spusele intelepte ale bunicului, inghititura aia care te transforma intr-o statuie pentru ca clatita ce o mananci acum e izbitor de buna precum scoverzile(clatitele) bunicii facute cu extra dragoste.
    Iar maine cand voi fi obosit si somnoros la servici, cu siguranta nu-mi voi dori ca astazi sa ma fi culcat tarziu.
    ''Nu tot ceea ce poate fi numărat contează şi nu tot ceea ce contează poate fi numărat.'' spunea Albert Einstein. Si are cea mai mare dreptate, sunt numere ce nu conteaza si momente ce nu se numara, fara numar :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu