joi, 5 septembrie 2013

I wonder

   Vă daţi seama din câte E-uri este 'fabricat' omul dacă nu are termen de valabilitate?
   Suntem pirataţi şi contrafăcuţi. Pe pielea multora trebuie să fie scris exact ca pe pachetele de tigari: omul poate ucide!
   Ce greu se mai găseste astăzi un asemenea produs de calitate, făcut din ingrediente bune, nealterat de trecerea timpului. Nu ne gasim în magazine, pe raft, expusi la vânzare, însă fiecare avem un preţ în funcţie de calitate. Cei ce ies în faţă au doar o eticheta mai cizelată iar când desfaci ambalajul descoperi adevărul.
   Astăzi am vazut un film superb, un documentar despre Sixto Rodriguez. Am rămas fără cuvinte şi am vărsat lacrimi când am descoperit povestea unui om, unui cântăreţ care la el acasă, in America,era necunoscut. Însa cele două albume scoase de el se vindeau ca pâinea caldă în America de Sud. Fiecare casă care avea pick-up avea şi primul lui album. Într-o parte a globului era muncitor cu ziua, iar în altă parte a globului era prinţ fără să ştie. Documentarul se găseşte pe internet şi merită văzut cum o ţară întreagă caută un om şi cum un alt om a reuşit să ţină totul ascuns doar pentru a-i ramane lui banii din albumele vândute.
   Mereu am fost de părere că şi noi oamenii trebuie să purtăm etichete unde cei care ne cunosc să-şi dea cu părerea. Să poţi vedea cu cine faci afaceri, cine este colegul de muncă în care te încrezi, ce a făcut copilul tau astăzi şi ce trecut are soţul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu