miercuri, 10 iulie 2013

24

   Daca fiecare an ar reprezenta o ora, am trait exact o zi. Si nu stiu de dimineata ce am facut, ce-i drept am dormit cam mult, prea multe secunde irosite, prea multe clipe neatent, prea multe sferturi academice acordate mie, prea putina determinare.
   Daca e sa rezum ziua prin care am trecut, as spune ca sunt lenes si prea optimist, nepasator si sufletist in acelasi timp. Imi rezum totul intr-un cuvant: altruism.
   De maine incepe o noua zi, o noua ora, un nou minut si voi trage aer in piept in prima secunda. Toata ziua de azi mi-am facut planuri, de maine trebuie sa le indeplinesc, sa realizez ce imi doresc, sa ma fac cu adevarat fericit! 
   M-am intrebat cum am ajuns pana aici, cum de nu am adormit definitiv, cum de nu am uitat de mine, cum de mai respir si incerc sa vad ziua de maine, iar raspunsul este adrenalina! Singurele lucruri de care sunt dependent sunt iubirea si adrenalina!
   24. Mereu am considerat tineretea un avantaj, insa astazi ma simt prea batran pentru ce obisnuiam sa fac si prea tanar pentru ce imi doresc.   
   Pe maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu