miercuri, 18 ianuarie 2012

Tara mea, parerea mea

E tara mea, e blocu’ meu, e strada mea c-un singur bec,
Si-am incetat sa ma mai plang, aici viata o petrec,
 Am incetat sa mai jelesc ca lucrul care-l fac nu e luat in seama,
 Ca uneori nu am bani nici de o zeama,
Si nu compar salarul alor mei, 
Cu cei ce muncesc in germania tot ca ei, 
Ca sunt in africa niste negrei care muncesc pe nici pe doi lei.

Am incetat sa apelez la mita, pile si relatii, 
Cand la spital la coada stau,
Cand girofarele ma opresc pentru reclamatii,
Cand amenda nu vreau sa iau.
Si nici telefoane, spaga nu mai dau,
 Cand la scoala examenul nu-l iau. 

Pentru ca tara unde "treaca-mearga", 
Nu trebuie nici sa treaca, nici sa mearga,
Pentru ca fiecare km de autostrada conteaza, 
Cum la casa caramida cu caramida se aseaza.

Un comentariu:

  1. ai facut ceva rime imperecheate si incrucisate:)
    da poti mai mult de atat:)

    RăspundețiȘtergere