marți, 4 mai 2010

Dupa 50 de ani de casnicie vine... "Divortul de aur"

Cand ma asezam confortabil pe scaunul de la dentist si ma pregateam sufleteste pentru scoaterea unei masele, imi amintesc brusc ca am bilet la teatru si ca piesa incepe in jumatate de ora...imi cer frumos scuze, lasam maselutza pe alta data si ma indrept catre Opera, il chem si pe fratele meu sa vina cu mine in cazul in care nu vand biletul in plus (bine, as fi vrut sa le vand pe amandoua, ca nu imi statea rau cu un tricou nou sau o pereche de papuci cumparati pe banii mamei dar fara sa ii cer)
Ajung acolo, ma uit la lume, ce sa vand eu vreun bilet cand erau o gramada de oameni cu bilete in plus, ba chiar o fata a avut trei bilete care le-a impartit trecatorilor, intre timp ajunge si fratemi'o...deci vedem piesa de teatru:)
Avem locuri bune, doar biletele erau cumparate de mama, pentru ea, ca de erau pentru mine, iarasi ma chioram de la balconul cel mai indepartat de scena. Asta cu locurile are parti bune si rele...pai de exemplu, la balcon nu trebuia sa eschivez stanga-dreapta dupa cum statea cel din fata mea, pe cand jos, desi ma cred inalt priveam cand cu stangul, cand cu dreptul, dar auzeam mai bine decar de la balcon. Si ca sa trag o mica concluzie, ori dai 70 lei si stai in primul rand, ori te chiorasti de la balcon unde biletul e jumatate.
In mintea mea, mai ales la inceputul piesei, faceam cumparatie cu prima piesa de teatru la care am fost si care m-a lasat fascinat, si anume " Straini in noapte". Il consider un dezavantaj pentru mine pentru ca am inceput cu cel mai tare actor, exact cum e sa ai prima masina un BMW si apoi sa ai un Volkswagen, ambele germane, ambele din bine cotate...e buna si a doua marca, dar parca daca te nasti in cea mai buna masina nu te mai multumeste altceva:|. Exact asta s-a intamplat in mintea mea, ambii actori (Tamara Buciuceanu si Florin Piersic) fac parte din elita actoriei, Tamara gesticula excelent cu mainile, dar parca nu magnific precum o face Piersic...(pentru ca tot ma fascineaza pe mine jocul mainilor si al degetelor)
O piesa nerecomandata cuplurilor cu verigheta, de 'aduceri aminte' pentru batranei si o comedie cu morala pentru cei tineri. Tamara Buciuceanu o actrita de opera si Sorin Francu un trombonist, niciunul stralucit in meseria lui, pensionati si cu o zi inainte de sarbatorirea nuntii de aur. De fapt in piesa se impletesc doua povesti in noaptea de dinaintea aniversarii celor 50 de ani de casnicie. Mai multe despre piesa " Divortul de aur" si o descriere mai punctuala a piesei puteti gasi aici si aici (da click) nu de alta dar nu ma pricep asa bine.
ps deabea astept urmatoarea piesa de teatru care vine lunea viitoare
pps daca cineva vrea sa imi trimita iarasi vreun mail anonim prin care sa ma critice ca am scris despre teatru, nu are decat, ba chiar astept (click pe mail sa vezi despre ce vorbesc)

2 comentarii:

  1. hehe .. deci pana la urma ai fost incantat cat de cat de piesa de teatru :D deci... banii nu s-au irosit degeaba ...

    astept urmatoarea piesa de teatru :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...intr-adevar a fost o experienta noua si de neuitat. Abia astept sa vin si la Piersic!!! :D

    RăspundețiȘtergere