vineri, 25 octombrie 2013

Sunt suma femeilor din viaţa mea

   Am suferit de atâtea ori şi încă mai trăiesc, am plâns de atâtea ori şi încă mai zâmbesc. Ne-am spus adio nu o dată şi încă mă mai gândesc la tine. O parte din mine îţi este dedicată veşnic, un loc în amintiri, un buchet de gânduri, un colţ de inimioară. În dulapul meu de memorii ai lăsat o amintire,ca un maieu, şi o îmbrac uneori, pe sub zâmbet, să-mi ţină de cald.

   Conştientul te visează uneori, cu ochii deschişi, apoi te caută în camera pustie ori pe strada plină şi totuşi fără tine. Noroc cu internetul, ochiul meu se furişează fără ştiinta mea şi vede că zâmbeşti, cel puţin în poze eşti bine, mă bucur!
   Post iubire am să-mi numesc o venă după tine, sâgele-mi să te strabată zilnic.

   Sunt suma femeilor din viaţa mea. Şi tu la fel. De la fiecare am învăţat câte ceva, cu fiecare am avut un gând, cel puţin o litera în alfabet, facem colecţie şi dublurile nu se schimbă, dublurile sunt bonus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu