marți, 19 februarie 2013

Pulpa ei...

   Imi place de ea! Imi place sa fie dolofana, dar ma multumesc si cu cele firave...
   O iau, ma joc cu ea, o framant, o apas, o miros, o pipai... O miros din nou, apoi o dezbrac. O dezbrac usor de haine, imi place ca de cele mai multe ori se lasa greu si emana un miros puternic, miroase mereu bine. Cand o vad in palmele mele atat de pudica, de virgina, o privesc si nu stiu de unde sa o apuc, o desfac in doua, o curat, o bibilesc, incep sa o degust, bucata cu bucata. Imi place sa fie umeda, zemoasa, apetisanta, gustoasa. Pentru savoarea si suculenta ei o alint, ii spun Porto!
   Iubesc gustul de portocale, iubesc acei puiuti micuti crescuti printre bucatile de portocala...
   Din pacate in ziua de astazi gasesti din ce in ce mai putine...portocale care sa iti satisfaca poftele.

3 comentarii: