luni, 15 octombrie 2012

Evolutia ne duce la o involutie!


Mai nou cand cauti pe cineva pe chat, daca nu raspunde imediat, iti spune:
-Scz, nu eram la tel.. sau rare ori la leptop
Pe vremea mea primeai rapsuns:
-Scuze, nu eram la calculator..
Ce inseamna tehnologizarea asta, ai telefon pentru a discuta si socializa in toate modurile: auditiv, sms, facebook, e-mail, messenger si multe altele. Ai leptop pentru a te uita la filme. Prea putina lume mai foloseste calculatoarele alea mari cu monitor, unitate, tastatura si mouse separat. Prea putina lume mai foloseste programe, cel putin acasa.
Lumea evolueaza, tehnologia e din ce in ce mai sofisticata si mai accesibila pentru...pentru nimic! Cand lumea nu avea calculatoare mergeam la internet-cafe pentru a ne juca. Cand am avut toti acasa cutiile alea imense care tineau uneori si pe post de calorifer (eu stateam cu picioarele pe unitate cand imi era rece) toata lumea experimenta programe, invata chestii noi si incerca sa depaseasca unele bariere.
In ziua de astazi toata hardughia aia inra in buzunar si o folosesti doar pentru a te uita la poze, pentru a face poze si pentru a comenta pozele altora. Cine nu are net pe telefon e fraier, cine nu are smartphone in buzunar e izolat la scoala, lumea isi face rate ca sa isi cumpere telefoane! Si asta doar pentru a vedea pozele altora:|
Astazi am avut revelatia ca pentru un lenes ca mine, trebuie inventat un buton pe tastatura, un buton de like pentru a nu te mai plimba atat de mult cu soricelul pe ecran cand te uit la poze:)) sau un buton la trelefon, undeva pe lateral, astfel incat cand iti place o poza sa apesi pe el ca pe volum, sa nu mai cauti pe ecran butonul de 'imi place' al diferitelor aplicatii de socializare.
Imi place unde merge tehnologia, nu imi place ce facem noi cu ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu