marți, 3 iulie 2012

Caligula

     Astazi 3 iulie 2012, in jurul orei 14.30 ajung acasa ostenit si in costumul lui Adam cad lesinat in pat, mi-am luat somn, inconstienta totala. Pe fundal canta ceva melodia de-a lui Wiz Khalifa care m-a mitraliat urat de tot. Nu stiu ce vise am avut, oricum eu nu visez de fel, doar rareori cand orice vis as avea ma bucur enorm.
     Dar nu despre asta e povestea, ci despre faptul ca la un moment dat deshid ochii putin, atat numai cat sa vad ca e lumina in camera si sa imi dau seama ca e zi afara. Atat mi-a trebuit ca apoi sa incep o cearta cu mine, un monolog interior in care imi dadeam cu baltagul in cap pentru faptul ca nu m-am trezit sa merg la scoala! Cel putin 20 de minute m-am certat si batut, eu pe mine si cu mine, de cred ca am vanatai. Stateam cu ochii inchisi, iar la un moment dat cand am crezut ca mi-am invatat lectia, zic sa ma uit la ceas, poate totusi nu am intarziat mult si inca pot merge la scoala. (saptamana asta in fiecare zi facem cate o vizita tematica impreuna cu scoala, un fel de practica)
     Deschid ochii, ma vad gol, usa de la camera deshisa larg, imi mai repet inca o data cat de retardat si inconstient sunt ca am dormit asa si ma putea vedea oricune venea pe la noi prin apartament. Nu imi mai aminteam cand m-am pus in pat, cum de sunt dezbracat, eram debusolat ca dupa o noapte in care am intrecut masura la bautura. Intind mana spre ceas, ma uit, de departe si vad un apel. Nu era de ajuns ca m-am dezamagit pe mine, sigur a sunat mama sa vada daca am mers la scoala si ca sa vezi, am dezamagit-o si pe ea (nu ca nu as fi o dezamagire totala). Deblochez telefonul si privesc la ceas: 17.20!! Nu era maine, era azi, nu dormisem peste noapte ci doar avusesem un somn adanc in mijlocul zilei.
     Eram atat de fericit ca nu am dezamagit pe nimeni, eram bucuros ca acea persoana din mine m-a certat degeaba, eram exact ca acel copil mic caruia toata lumea ii spune ca e prostanac si ca nu poate sa reuseasca nimic, care el insusi deja e resemnat ca nu poate, dar intr-o zi reuseste sa le faca in ciuda la toti, sa le demonstreze ca e capabil.
     Asa lupa interioara sa am din cauza caldurii? Atat de adanc sa adorm? Lesin sau coma de oboseala?
Nu stiu ce a fost..
     Va las cu o farsa de-a lui Buzdugan, de cand era la radio Contact si era de bun simt (acum e doar comercial).
     ps ma duc sa mananc o lubenita rece sa imi revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu